ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 紀要論文
  2. 久留米大学文学部紀要.国際文化学科編
  3. 第2号(1993)

Assumptions Regarding Language Learning and Teaching in the Classroom

http://hdl.handle.net/11316/00000823
http://hdl.handle.net/11316/00000823
a1729750-7715-4b25-85a6-f2262e8d1a3a
名前 / ファイル ライセンス アクション
kokubun2_29-41.pdf 本文(Article) (961.3 kB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2018-10-09
タイトル
タイトル Assumptions Regarding Language Learning and Teaching in the Classroom
言語
言語 eng
キーワード
主題Scheme Other
主題 language
キーワード
主題Scheme Other
主題 acquisition
キーワード
主題Scheme Other
主題 processes
キーワード
主題Scheme Other
主題 assumptions
キーワード
主題Scheme Other
主題 approaches
キーワード
主題Scheme Other
主題 methods
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 language
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 acquisition
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 processes
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 assumptions
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 approaches
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 methods
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
その他(別言語等)のタイトル
その他のタイトル Assumptions Regarding Language Learning and Teaching in the Classroom
著者 ブリットウ, ローリ

× ブリットウ, ローリ

WEKO 1591

ブリットウ, ローリ

en Britto, Rory

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 In this paper, the author touches upon some basic considerations that seem to require deliberation in order to approach the task of teaching a second language in the classroom setting in a meaningful way. What is it that we are teaching? How is that which we are teaching learned? What are the roles of the teacher and the student in the language learning classroom? How can the different aspects of language, i.e., reading, writing, listening, and speaking be synthesized to further the language learning process? And lastly, while not exhaustive by any means, the purpose of this paper is to assist in focusing on approaches to language teaching and it is hoped that it will lend insight to others with the same concerns.
書誌情報 久留米大学文学部紀要. 国際文化学科編
en : Bulletin of Faculty of Literature, Kurume University. Intercultural Studies

巻 2, p. 29-41, 発行日 1993-03-25
出版者
出版者 久留米大学文学部
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 0918-8983
書誌レコードID(NCID)
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AN10407996
論文ID(NAID)
識別子タイプ NAID
関連識別子 110007176661
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-06-19 07:44:58.126338
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3