WEKO3
インデックスリンク
アイテム
Assumptions Regarding Language Learning and Teaching in the Classroom
http://hdl.handle.net/11316/00000823
http://hdl.handle.net/11316/00000823a1729750-7715-4b25-85a6-f2262e8d1a3a
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2018-10-09 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Assumptions Regarding Language Learning and Teaching in the Classroom | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | language | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | acquisition | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | processes | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | assumptions | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | approaches | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | methods | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | language | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | acquisition | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | processes | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | assumptions | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | approaches | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | methods | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
その他(別言語等)のタイトル | ||||||
その他のタイトル | Assumptions Regarding Language Learning and Teaching in the Classroom | |||||
著者 |
ブリットウ, ローリ
× ブリットウ, ローリ |
|||||
抄録 | ||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||
内容記述 | In this paper, the author touches upon some basic considerations that seem to require deliberation in order to approach the task of teaching a second language in the classroom setting in a meaningful way. What is it that we are teaching? How is that which we are teaching learned? What are the roles of the teacher and the student in the language learning classroom? How can the different aspects of language, i.e., reading, writing, listening, and speaking be synthesized to further the language learning process? And lastly, while not exhaustive by any means, the purpose of this paper is to assist in focusing on approaches to language teaching and it is hoped that it will lend insight to others with the same concerns. | |||||
書誌情報 |
久留米大学文学部紀要. 国際文化学科編 en : Bulletin of Faculty of Literature, Kurume University. Intercultural Studies 巻 2, p. 29-41, 発行日 1993-03-25 |
|||||
出版者 | ||||||
出版者 | 久留米大学文学部 | |||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 0918-8983 | |||||
書誌レコードID(NCID) | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AN10407996 | |||||
論文ID(NAID) | ||||||
識別子タイプ | NAID | |||||
関連識別子 | 110007176661 |